SRPSKA ANALITIKA

Srpska Analitika


Slika 65816

Slika 67226

Slika 67273

Slika 67491

Dobrodošli na zvaničnu prezentaciju Srpske Analitike - internet magazina koji se bavi društvenim, političkim, geopolitičkim, ekonomskim i geoekonomskim istraživanjima i analizama kao i procesima u kompleksnim savremenim međunarodnim odnosima...


Slika 67625
Slika 65725
Slika 67557
Slika 66179
Slika 66580
Slika 66809

Slika 67939
Slika 68537
Slika 68808
Slika 67795

Milan Vidojević: MOLBA ZA PRIJEM



zatekstslika.jpg picture by analitikaNaslovi u današnjim novinama su svečano dramatični, "kucnuo čas za Evropu", i slično, jer danas naš predsednik podnosi molbu (eufemistički nazvanu "kandidatura") za prijem u Evropsku Uniju. Pristojan sam momak pa neću napisati šta mislim o EU ali ne mogu da ne odreagujem na najveću šizofrenu doktrinu novijeg doba, a to je da treba da budemo "primljeni" u nešto će izmeniti naš trenutni status "uljeza i parije."
 
Ne želim da polemišem sa političkim osnovcima o katoličkom konceptu Evrope u kojoj treba da mole za "prijem" oni koji su u toj Evropi odvajkada. Obzirom da se bliži kraj kalendarske godine 2009, a trenutno je u toku 7518. godina po srpskom (vizantijskom računanju vremena), svi bi nešto hteli da rezimiraju ovu godinu, da optimistički prognoziraju da će sledeća godina, koja će biti teška, ipak otvoriti prostor za nove uspehe, samodopadno se diveći sebi na "uloženom trudu." To divljenje samom sebi, na duhovnoj ravni je istovetno lažnoj nadi koju nam nude drugorazredne birokrate EU koji su ubeđeni, takođe, da je njihov trud vredan divljenja. Pošto će ovo utopističko trućanje ostati to što jeste, na sreću Srba, i pošto će se EU raspasti pre nego što na dnevni red dođe naš "prijem", iskoristiću taj međuprostor da kažem nešto o prošlosti Srba i njihovom "mestu u Evropi."
 
Počeću s dokumentom iz 1320. godine koji se zove "Deklaracija iz Arbroata" (po navodu Čarlsa Mekgregora), a koju najugledniji škotski plemići šalju papi i objašnjavaju svoj politički stav. Citiraću jedan mali deo koji se odnosi na poreklo Škota: "... Najsvetiji Oče i Gospodaru, mi znamo iz hronika i knjiga iz starine da se među drugim slavnim narodima nalaze i Škoti, počašćeni širokim priznanjem. Oni su putovali preko Tirenskog mora i Herkulovih stupova, i boravili dugi period vremena u Španiji među najdivljijim plemenima ali niko ih nije mogao pokoriti, nijedan narod, ma koliko varvarski bio. Onda su oni došli, dvanaest stotina godina pošto je narod Izraela prešao Crveno more, u njihov dom na zapadu u kome i danas žive..."
       
Jasno je da Škoti XIV veka znaju da su skitsko-pelaškog porekla, sa šireg prostora Balkana i Bliskog Istoka, da je taj narod mešavina biblijskih plemena Venijamin i Dan i arijevskih naroda Hitita, Meda (Manda), da citiram Olbrajta: "... Tako ovi Mada ili Manda su jedno mesivo indo-arijevsko iz kojeg uzastopno izbijaju Nesiti, Mitani, Kimeri, Medi i, bar delimično Skiti: isto tako grupa kentum (Hititi) i ona satum (Mitani)." Tukidid je takođe pisao o Karima ili Pelazgima, koji žive na obalama Male Azije i sredozemnim ostrvima, još oko 3000. godine p.n.e.
      
Onda prođu vekovi, dođemo u kraj XX veka naše ere i "autoritet" te Evrope za staru istoriju, Nikolas de Ver, u svojoj knjizi "Nasleđe zmajeva", naširoko raspreda o Skitima, izmišlja istorijske karike kojima bi da poveže Skite sa nastankom Evrope, čudeći se samo jednoj stvari, koja nije poznata njemu, učenom čoveku, a to je, šta je poreklo imena Skit.
       
Kako može da zna kad u engleskom jeziku glagol "skitati" nije primenjen na ime naroda u izvornom obliku, a imenica "Skit" u jeziku tog naroda znači isto tada što i sada, "stanište", "mesto stanovanja", "kuća", "monaška kelija."
       
Novopečeni stručnjaci bi da nategnu istoriju starog sveta u skladu sa potrebama novih evrocentričnih doktrina, providnijih od londonske magle. Stara je izreka, ko nema svoju istoriju, krade tuđu. Narodi okrenuti duhovnim značenjima svrhe života ne snalaze se u vekovnim politikantskim, prljavim, međunarodnim igrama, krađama i prepravkama istorije. Duhovni narodi su izvor istorije a ne baštinici poluistina. Bogobojažljivi ljudi i narodi poštuju druge ljude i narode, poštuju njihovo postojanje, a bahati skorojevići, ljudi i narodi, svesni sopstvene neutemeljenosti, na silu uzimaju ono što im ne pripada, kršeći ljudske i božanske zakone.
        
Taj banalni buljuk kršitelja svih normi je danas "centar", "Velika Evropa", "pisac zakona i pravila." Taj pompezni naduvenko (junak Molijerovih velikih dela) je zaboravio odakle je potekao, a ako se toga seća, na svoj izvitopereni način, je samo zbog toga što ga to sećanje vređa, kao što se svaki malograđanin stidi svog seljačkog porekla, i spreman je da zatre sve ono što ga podseća na činjenicu da "odnekud potiče", umesto da je sam sebe stvorio, što bi ga izjednačilo sa samim bogom.
         
Takvom "duhovnom škartu", "civilizacijskom jednodnevnom komarcu", mi podnosimo "molbu za kandidata - za prijem - kad ispunimo uslove - da budemo primljeni - u zajednicu srećnih naroda?" Zamislite duhovno nesputan narod koji kleči i puzi da uđe među 27 zemalja na predvorju Pakla? Zamislite političku elitu čija je kruna političkog nastojanja propast sopstvenog naroda!

No, nemojte biti pesimisti niti očajavajte, ni u sledećoj godini, ni u bilo kojoj budućoj godini. Narodi (nevidljive) duhovne snage su premoćni u odnosu na šegrte modernog iluminizma i njihovo praznoslovlje ne može uzdrmati temelje postavljene u praskozorje civilizacije. Uostalom, Samson je bio naš, iz plemena Dan, i ako će neko jednog dana u budućnosti suditi ljuskom zlu po inspiraciji Božje promisli i porušiti lažne idole ove pogubne civilizacije, to ćemo biti mi.

Moja želja za sve vas, dragi prijatelji i čitaoci Srpske analitike, jeste da ostanete verni sebi, duhovno uzvišeni branioci istorijskog trajanja i duhovnosti naroda kome pripadate. Bila mi je čast da u ovoj godini komuniciram s vama i nadam se da će tako biti i dogodine (i u toku naše tekuće srpske godine).
 
 
 
S poštovanjem,


Milan Vidojević




Beograd, 22.12.2009.



22. decembar 2009 19:38:39

40 Comments:

Не знам само на основу чега упорно тврдите да ће се Европска унија распасти. И зашто стално повлађујете овом блентавном народу који упорно већ десет година гласа за те шегрте који нас "воде у Европу"?
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 22. decembar 2009 20:30:22
Bravo g. Vidojevicu! Fantastican tekst!
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 23. decembar 2009 11:11:04
http://www.art-wallpaper.com/9509/Van+Gogh+Vincent/The+potato+eaters-1024x768-9509.jpg

1885 godina i krompir. Krompir sinak za veceru i to klot, najobicniji kuvani. Bez ukusa i mirisa cisto da se napuni stomak. Oni malo bogatiji mogli su u taj krompir malo butera da cusnu pa da ima nekakvog ukusa. To je psiholoska slika i prilika te evrope kojoj se kandidujemo. Nego zajebi me tih sto hasaju krompir, odoh ja u lov na srndaca, moze i zeca. Ti skiti su sahranjivali svoje uspravno, probadajuci ih ogromnim drvenim koljem, sve zajedno sa konjima, da stoje na vecnoj strazi. Niko nikada nije uspeo da ukaci odakle im to silno zlato kojim su raspolagali. Inace jedan od simbola skita bio je i ostao jelen. Od zlata. Y-DNA R1a1

Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 23. decembar 2009 12:05:00
In 4500 BC, before the invention of writing and before the first cities of Mesopotamia and Egypt were established, Old Europe was among the most sophisticated and technologically advanced regions in the world. The phrase “Old Europe” refers to a cycle of related cultures that thrived in southeastern Europe during the fifth and fourth millennia BC. The heart of Old Europe was centered in the Danube River’s fertile valleys, where agriculturally rich plains were exploited by Neolithic farmers who founded long-lasting settlements—some of which grew to substantial size, with populations reaching upward of 10,000 people. Today, the intriguing and enigmatic remains of these highly developed cultures can be found at sites that extend from modern-day Serbia to Ukraine.

haplogrupa ib3. http://www.eupedia.com/images/content/Spread_hg_E.gif

6000 gidina pre nove ere. Oko 60% srba direktni je genetski materijal vincanske i lepenske kulture. ta kultura je postojala mnogo pre pronalsaka pisma i civilizacije u mesopotamiji i egiptu. iluminizirani svoje poreklo vuku kao od tih kultura mespotamije i egipta iako u njima nema aposultno nikakvog genetskog materijala sa tih prostora i iako ga ima on je zanemarljiv. inace haplogripa i vuce svoje poreklo iz istocne afrike . afriku mnogi smatraju mestom nastanka i postanska prvog coveka a direktni genestki naslednici tog genetskog materijala su srbi. zvuci neverovatno ali je istinito. oni prosvetljeni. nisu oni prosvetljni. oni su pomraceni. mi smo svetli. prosijavamo. pozdrav. ekspanzija i evrospka civilizacija anstla je i krenula da se siri u neolitu i to upravo sa teritorije danasnje Srbije. toliko o toj njihovoj usranoj evropi. taj genestki materijal sa nasih prostora pored srbije najvise je prisutan u skandinaviji.
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 23. decembar 2009 13:08:19
In 4500 BC, before the invention of writing and before the first cities of Mesopotamia and Egypt were established, Old Europe was among the most sophisticated and technologically advanced regions in the world. The phrase “Old Europe” refers to a cycle of related cultures that thrived in southeastern Europe during the fifth and fourth millennia BC. The heart of Old Europe was centered in the Danube River’s fertile valleys, where agriculturally rich plains were exploited by Neolithic farmers who founded long-lasting settlements—some of which grew to substantial size, with populations reaching upward of 10,000 people. Today, the intriguing and enigmatic remains of these highly developed cultures can be found at sites that extend from modern-day Serbia to Ukraine.

haplogrupa ib3. http://www.eupedia.com/images/content/Spread_hg_E.gif

6000 gidina pre nove ere. Oko 60% srba direktni je genetski materijal vincanske i lepenske kulture. ta kultura je postojala mnogo pre pronalsaka pisma i civilizacije u mesopotamiji i egiptu. iluminizirani svoje poreklo vuku kao od tih kultura mespotamije i egipta iako u njima nema aposultno nikakvog genetskog materijala sa tih prostora i iako ga ima on je zanemarljiv. inace haplogripa i vuce svoje poreklo iz istocne afrike . afriku mnogi smatraju mestom nastanka i postanska prvog coveka a direktni genestki naslednici tog genetskog materijala su srbi. zvuci neverovatno ali je istinito. oni prosvetljeni. nisu oni prosvetljni. oni su pomraceni. mi smo svetli. prosijavamo. pozdrav. ekspanzija i evrospka civilizacija anstla je i krenula da se siri u neolitu i to upravo sa teritorije danasnje Srbije. toliko o toj njihovoj usranoj evropi. taj genestki materijal sa nasih prostora pored srbije najvise je prisutan u skandinaviji.
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 23. decembar 2009 13:08:30
srbima je istorija i poreklo sakrivena u moru krvi i lazi, posebno one koja nam se prosipa od vremena berlinskog kongresa. Srbi su pocetak evrospke kulture i civilizacije. Hrvati svoje gene dele sa irancima i plemenima u pakistanu a mi svoje poreklo i gen vucemo direkno od kultura vince i lepenskog vira.
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 23. decembar 2009 13:14:03
srpski gen dolazi sa mesta na kome je Bog stvorio prvog coveka. Nismo mi nikakvi doseljenici i divlja plemena kako nam becka istorijska skola i vatikan pune glavu. Srbi su najstarija svetska civilizacije gde su fomrirana prva naselja, gde je nastala prva umetnost i gde su ljudi prvi put poceli da zive u zajednici i onome sto je danas poznato kao drustvo. oni samo svojim budalastim pricama kriju inferiornost i gen koji vuku tamo negde sa prostora ganga. Indo-evrospka kultura. Prc. nece biti. Nema indo evrospke kulture. Ima evropske i to one koja je nastala na Dunavu. To sto su divljaci posle stizali i naseljavali se sirom evrope i sto su otisli u one njenje zapadne nenaseljenje delove gde nije bilo nikoga njihov je problem. Oni koji su zadnji pristigli nisu mogli da se smeste na evropskom kontinentu pa su zaglavili na ostrvo a danas prospipaju kulturu i civilizaciji samo su losa kopija svih onih s a kojima su se susretali dok nisu zavrsili u toj mocvari na ostrvu. Odatle i njihov kpompleks i ti zivotinjski nagoni za unsitavanjem. Oni su civilizacija smrti i ludila. Zato tako i atakuju na nas da nas uniste, jer smo mi zivi podsetnik svega onoga sto oni nisu i nikada ne mogu biti. genetika batice.
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 23. decembar 2009 13:31:55
Гдине Видојевићу,

Христ наш Спаситељ је тај који ће порушити идоле. Нема више опомињања обезглављеном народу.
"А када се вратим, да ли ћу наћи вјеру на земљи?"
Или као што рече апостол Павле-У Христа се уздајте и његове ријечи а маните се бајки и родословља.

Нема веће истине од Христа Бога нашег, а Европе и свјетски поретци су само још један Вавилон. Падајући.
Objavio Бранко (Neregistrovan) u 24. decembar 2009 12:30:32
Bravo za tekst Milane!!!! Ovo je možda i najbolji do sada!!!
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 24. decembar 2009 20:10:02
Ne daj se Milane!
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 24. decembar 2009 20:13:06
Слажем се углавном, са Бранком, али и са Вама, г-дине Видојевићу. Шта значи нема опомињања, где је ту онда љубав за ближњег?

Г-дине Видојевићу свака част за текст. Не слажем се са неким од Ваших ставова и закључака али сте овај пут бриљирали.

Све најбоље у предстојећим Божићним празницима!
Ne slazem se sa ovim komentarima gde se tvrdi da je 60 posto srba vuku gene od vincanske civilizacje.To bi znacilo da priznajemo da nam je otac nephilim.(po figurama se i vidi da to nije bio ljudski rod nego nesto poput bafometa)..pa ta civilizacija je postojala 6000 odine pre nase ere a potop se desio 3000...novi boziji covek je melchizedek i tad pocinje borba izmedju dobra i zla koja jos traje...borba izmedju bozijeg naroda i nefilimskih potomaka....spis the secret of enoch je izgubljeni link koji nedostaje bibliji da bi se razumelo ono pre potopa i posle...ovako mesamo babe i zabe i jos gore proglasicemo azazela(palog andjela) za naseg cu cu pra pra cu pra cukundedu...
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 26. decembar 2009 11:50:28
Pa mnogi mesaju babe i zabe. I nije azazel stvorio svet i coveka vec Bog. I nije nikakva prica i niko ne proglasava Azazela za pa pretka srba. pra predak srba ke covek kojeg je stviro Bog. Azazelu nije data moc stvaranja coveka. To samo moze Bog. I nije Bog stvarao coveka pedeset puta nego samo jedanput. te nebuloze raznih satanista o hibridima, ufo, kraju sveta i slicno dolaze od ljudi koji su djavomani. Najveca glupost je Boziju tvorevinu pripisivati nepomjanivom i njegovim palim andjelima. Druga je stvar kada mnogi naocigled odgovora na pitanja te odgovore traz eu okultizmu i gnosticimzmu i sami zadiru u deo mraka i postaju deo istog. Vinca nije kultura azazela vec kultura svetla, metala, vatre i vode. Kkao nauciti malo dete nukleranoj fizici? Nije moguce. Ono mora da raste, skoluje se i odrasta. Ne mzoe se malom detetu od dve godine objasnjavati nauka i fizika. Ono mora prvo da nauci da hoda, prica, razume, slusa i d apo potrebi bude kaznjeno. Genestki markei kazu da je 60% srba direktan genestki naslednik kultura vince i starceva. razmislite dobro o tom imenu Starcevo. Sta se u njemu nalazi i kakvo i od kada to ime to Starcevo nosi. Kakvi bre Azazeli, nefilimi i slicne nebuloze. pa poreklo tih je na prostorima azije i indije. Oni su crni, garavi i mrki. Mi smo beli da belji ne mozemo biti. Kako se moze pomesati belo sa crnim i da ostane devicansko belo? Ajde odgovorite mi kako? Taj gen nefelima nacicete u garvima i crnima nikako onima koji su haplogrupa I. haplogrupa I koja je nastala bas na samom podunavlju je autohtona gnetska grupa i nigde nije pronadjen trag iste izvan evrope. centar nastanka te genestke haplogrupe je Starcevo, Vinca i Lepenski vir. Tu je bio prvobitni raj i tu je BOg stvorio prvog coveka. Imas drgugu knjigu Enoha bas tu u Beogradu, na grckom je pasisana a tekstovi na grckom su preuzeti sa hebrejskog i aramejskog. Druga knjiga tajni je tu bas u Beogradu i to nije slucajno. Kkav bre Azazel i slicne budalastine. Pogledaj ikonu Svetog Jovana Lestvicnika sa imenom Lestvica i kazi mikakve su boje djavoli? Beli ili crni? Kkavi su bili tada kada ih je video Sveti Jovan Lestvicnik takvi su i danas. Crni kao ugarak. O od crnog ne moze belo. belo moze samo od belog. zapamti to dobro .
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 26. decembar 2009 21:34:40
I jedan savet. Oko izgleda tih figura koje su pravili ljudi u neolitu. Uzmi parce gline i probaj sam svojim rukama da napravis coveka. Glavu njegovu probaj da sam izvajas u glini. Mozes da uzmes parce ravnog drveta ili neki drugi ravan predmet kao alat, pa mikazi kako tvoja figura coveka i njegova glava izgleda.
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 26. decembar 2009 21:48:17
Vinca and some other Neolite settlements in the vicinity of Vrsac (Potporanj), Kragujevac (Grivac, Divostin), Kosovska Mitrovica (Valac) and Pristina (Predionica) became big religious centers and focal points for art and had a crucial influence on the painting culture of all Neolite settlements of middle and southeastern Europe. Hundreds of thousands of clay figures and ritual vases found in the mentioned settlements reveal not only the extraordinary imagination and artistic ability of their creators but also the development of myth and the rapid expansion of magic religious practices within the Vincan culture. This special sacral world lived in the Balkan peninsula up to the time of the spreading of Christianity. Part of it is most probably embedded in the foundation of ancient European mythology i.e. old Greek myths about Demetra, Dionis and the divine blacksmith, Hefest.
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 26. decembar 2009 22:00:39
Kovač

Hefest je stvorio većinu veličanstvene opreme, oruđa i oružja za bogove:
Diego Velazquez: Apolon u Vulkanovoj kovačnici, 1630.

* Zeusove munje
* Hermesovu krilatu kacigu i sandale
* Egida - štit (Zeusov i Atenin)
* Afroditin pojas
* Agamemnonov štap
* Ahilejev štit
* Heraklovu čegrtaljku
* Helijeve kočije
* Erosov luk i strijele
* Hadovu kacigu nevidljivosti.

Hefestu je pomagao Kiklop, njegov asistent u kovanju. Također je napravio i metalne robote koji su mu pomagali. Njegovu je vatru ukrao Prometej koju je odnio ljudima, a poslije je Hefest napravio i ženu Pandoru. Hefestove su kovačnice u vulkanima.
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 26. decembar 2009 23:00:02
http://proseandletters.com/BlogImages/ScriptMother_GimbutasSchematic.jpg

She is at least 7000 years old, and about 12 centimeters high, her size easy to hold in the hand. Her nursing child at her breast and the markings on her back and sides are clearly a form of writing on the female body. The child is also inscribed. Shown above is the drawn schematic of these markings, separated from their rough background, so that a kind of writing can be seen, and below it a photograph of the figure.

http://3.bp.blogspot.com/_GxW8n61h9cI/SjrdeKJ-BRI/AAAAAAAAAvY/HstguuLV4Dk/s400/GimbutasScriptGoddesswithCh.jpg

It is powerful to see these incised lines, and as a scribe, to imagine making them into this clay, so many thousands of years ago, for what reason? Prayer? Protection? Incantation? Veneration for the life-giving mysteries of women's bodies?
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 26. decembar 2009 23:09:37
Sta kazes nephilim? ne lupetaj.
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 26. decembar 2009 23:10:42
Ako se desio potop logicno je da nije ostalo ni c od coveka sem Noje I njegove porodice.I sad neko tvrdi da je Srbin ziveo tu pre potopa .Ma to nema smisla .Objasni ako znas.Nemoj se dernjas.Pisemo se.Razmenjujemo misli.
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 26. decembar 2009 23:20:02
Dobro. razmenjujemo. Pricu o potopu mozes da nadjes i u pricama Rima i Grcke. (Apolodorus, Ovid, Higinije). Tu pricu mozes nazi i kod vavilonaca Tableta 11 epa o GIlgamesu pronadjena 1872 godine. I sumerski original Eridu genesis. Biblisjka prica mnogo je bliza vavilonskoj nego toj rimskoj ili grckoj. razllika je jedina u tome sto kod vavilonskih i sumerskih tekstova o potopu imas vise bogova. vavilonska prica o popopu je gotovo identicna sa onom u Bibliji. zasto noje i jegova porodica ne bi mogli da nose gentski kod o kome pricam? Jer genetski kod moraju imati jer je taj genetski kod osnova i matrica covekovog stvaranja. Ako su nestali ti nephilimi u vreme potopa kako onda danas njihovo potomstvo opet vlada svetom? Ako cemo da verujemo autorima modernih prica o nephilima? sa druge strane ja licno imam veoma ozbiljne rezerve o pricama o nekakvoj hibridnoj rasi izmedju ljudi i palih andjela. jer da bi s estvorio hibridni organizam nije samo dovoljno opstenje. neka neko proba to da uradi uz pomoc moderne nauke i nece biti uspesan. Moze se verovatno stvoriti nekakva genestka matrica mutanta koji sasvi sigurno ne bi mogao da bude bilo kakakv funkcionalni hibrid. A ndjeli pa i oni pali su bespolna bica. Oni nemaju organe za opstenje. zasto bi ih Bog dao palim andjelima prilikom njihovog pada? Mislim da je rec o veoma, veoma vestim falsifikatima i delovima gostickog ucenja koje je ostalo sacuvano kroz predanje. Zato i jeste svo u fragmentima i o njemu nema nikakvih bilo istorisjkih bilo arheoloskih tragova sto je gotovo nemoguce. Pa i Simon mag je pratio petra zeleci da kupi moc. I citava prica o tome kako je crkva krila knjigu o Enohu iz razloga ovalvih ili onakvih je poprilicno naivna. Crkvi je ta knjiga mogla dobro da dodje a ono ako nista drugo onda kao sredstvo politicke borbe. A citav moderni zapadni gnosticizam i teozofija se bazira upravo na prici o ta dva Boga. Nebuloze. Meni je od te knjige Enoha mnogo zanimljivija madona iz rasta kako je zovu. sa tim magijskim inskripcijama po citavom telu. Njenom i deteta kojeg doji. Niko ne tvrdi da je tu ziveo srbin pre potopa. ja sam rekao da je haplogrupa I koja je nastala bas tu u prostoru podunavlja u kulturi Starceva i Vince autihtona haplogrupa, sto znaci da je tu na tom prostoru nastala ili stvorena. tragove te haplogrupe naci ces u svim ostalim genetskim haplogrupama jer je ona jednostavno osnova svih. I naucna je cinjenica da 60% srba danas u sebi nosi genestki materijal upravo te genetske haplogrupe. To su naucne cinjenice koje je lako proveriti i dolazati. bas kao sto je lako i naucno dolazati da j ecovek na tom prostoru osnova ranih i najranijih zabelezenih evropskih mitologija, npr one grcke. Vincansko pismo je nastalo mnogo pre klinastog pisma i bilo je magijsko pismo stvoreno za odbranu od zla. Pogleadj dobro tu figuricu zene koja doji dete. Na njima je magijska zastita. Sliznu umestnost mozes danas vdeti na ljudima u obliku tetovaza ali ona je totalno suprotna onome sto s enalazi na madoni iz rasta. na danasnjim ljudimase u obliku tetovaza izobrazavaju demoni i zlo.
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 26. decembar 2009 23:53:10
Among the 231 signs of the Balkan-Danube script, Harald Haarmann (1995) records at least 156 arbitrary or abstract ones, only 49 representing naturalistic forms with varying degrees of stylisation, and 26 intermediate ones. Since all the other archaic systems of writing have an elevated number of pictographs, then a considerable use of abstract and arbitrary signs appears to be a specific characteristic of the proto-European script.

The lack of signs evoking naturalistic forms also bears witness to their high degree of evolution, notwithstanding the fact that they anticipated other known systems of writing by at least two millennia. The proto-European script seems to possess a great tendency for abstract signs, perhaps the result of a "geometric revolution" that occurred in ancient times.
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 26. decembar 2009 23:55:51
dva milenijuma ispred bilo kakvog pisma?
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 26. decembar 2009 23:56:28
The oldest (c. 4000 BC) undeciphered language is the Old European Script known from approximately 940 inscribed objects (82% of inscriptions on pottery) found in excavations in the Vinca-Tordos region Transylvania. Also, it is not known for what the script was used, but the prevailing theory is that it had a religious purpose. We note that more than a quarter of the inscriptions are on the bottom of a pot—seemingly a most illogical and inglorious place to pay homage to a deity. Consistent with this, in a survey we performed of pots and containers in modern locations, we could not find a single religious inscription. Here we delineate the number system of the Old European Script, and propose that the Old European Script may have been used for economic purposes. The delineation of the number signs of the Old European Script should facilitate further understanding of the rest of the script and of the Old European culture, especially as new archaeologic findings emerge.
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 27. decembar 2009 0:02:49
Writing, one of the most important human innovations, seems to have arisen independently only a few times (Robinson 1995). Probably the most well-known and studied is the Proto-Sumerian accounting script from Uruk (c. 3100 BC) (Robinson 1995; Nissen, Damerow & Englund 1993). This writing and its descendant scripts (along with writing from Egypt) eventually spread to other parts of Mesopotamia, the Levant, Anatolia, and may even have influenced the development of writing in China (Robinson 1995). One other independent development of writing came in Mesoamerica (Robinson 1995). Thus, it came as somewhat of a surprise when in 1875 excavations led by Z. Torma at Tordos in the gold and silver rich regions of Transylvania (Romania) yielded inscribed objects (Torma 1889). Excavations at Vinca, 120 km southwest of Tordos, yielded another cache of inscribed objects (Vasic 1910). Initially it was thought that this Vinca-Tordos script had diffused from the Near East (Popovic 1965). However, in more recent work C-14 dating shows that the Transylvanian objects are more than a thousand years older than the Uruk tablets (c. 4000 BC) (Gimbutas 1973; Winn 1981; Gimbutas 1991; and refs. therein). Also, examination of a more extensive corpus of approximately 940 inscribed objects from more than twenty cities over hundreds of square kilometers compiled in pioneering work by S.M.M. Winn (1981), including previously unpublished objects, shows that the Old European Script (OES) (Gimbutas 1991) has little similarity with Near Eastern writing. These findings have led to the view that the OES probably arose independently (Gimbutas 1973; Winn 1981; Gimbutas 1991; Renfrew 1969). Eighty-two percent of the inscriptions are on pottery (including 260 inscriptions on the base of pots). The rest of the inscriptions are on whorls (flat cylindrical annuli), figurines, and a small collection of other objects. More than eighty-five percent of the inscriptions consist of only a single sign. The OES has not been deciphered. It is also not known for what the script was used, but the prevailing theory (Gimbutas 1973; Winn 1981; Gimbutas 1991; Haarmann 1996) is that it was used for religious purposes. Here we show that nearly one-third of the inscribed pottery objects bear numerical inscriptions, and we suggest that the script may have been used for economic purposes. For the incised score marks on the bottom of pots in particular, we greatly doubt that any religious purpose was intended.
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 27. decembar 2009 0:03:41
hijadu godina stariji od tableta iz uruka?
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 27. decembar 2009 0:05:09
A mother on a throne holding a child in her arms. From the small village of Rast (west Romania) belonging to the Vincha culture. Both figures are covered with strange geometrical and abstract motifs that suggest writing. This is astonishing, because this "Madonna" is over 7000 years old. Had south-west neolithic Europe developed its own script 2000 years before the Sumerians and Egyptians? Did an ancient proto-European script exist that has since been lost?This area of the website focuses on the characteristics of the script which developed in south-east Europe 7000 years ago, some two thousand years earlier than any other known writing.
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 27. decembar 2009 0:06:18
Copper-forging techniques appeared around 7500 years ago and, later on, cultural development was encouraged by the growth of commerce and communications. The first water-routes were created by sailing along rivers and seas, as illustrated by some pottery motifs, proving the existence of sailing ships since the eighth millennium. And from a cultural, technical and social point of view, the European development surpassed that of Asia Minor and, later on, Mesopotamia (Haarmann, 1998).

Now, if there had been no progress in abstract symbolism, geometry, mathematics and some form of ars scriptoria in this dynamic technical and economic scenario, it would have been practically impossible to collect, store and communicate the great amount of information on technology and mental powers as well as on the natural world and cosmos.

Therefore, the proto-European writing has not only been twice lost to us, but what remains of it is unfathomable and tenaciously resists the efforts of anyone attempting to decipher it. Nothing is known about the existence of such a reference language. Moreover, it is too ancient for us to hope to find something like the multilingual "Rosetta Stone" which would permit us to translate it into a known language.
(Merlini, 2004)

Though it is now lost and it is unlikely it will ever be possible to decipher it, some of its elements suggest a kind of script used for blessings and invocations, for dedications, divinations, magical or liturgical formulas (not simple signs). In other words it recorded language-related ideas and statements by means of standard graphic signs.

It should not be confused with other communication channels used by the Balkan-Danube populations such as religious symbols, geometric decorations, figurative language, devices for memory support, star and land charts, ritualistic markings, numeric notations or simple marks stating the owner/manufacturer of an artefact. The Balkan-Danube system of communication was composed of several elements: writing was only one of them.
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 27. decembar 2009 0:07:42


The inscriptions of the proto-European script are often found completely covering clay female figurines, votive offerings (sometimes ex-votos), libation vases, miniature vessels, spindle whorls, seals, temple models and loom weights, indicating they were developed in a religious context (Marler, 2001) .

In south-east Europe of the Neolithic and Copper Ages, stones or clay artefacts were inscribed with the religious beliefs of the ancient Balkan-Danube populations. This script was not used for commercial transactions or for recording administrative documents, but for "communicating with the gods".

The inscribed artefacts were used both by the common people in domestic rites and by a powerful priestly elite during magical and religious ceremonies and, according to some authors, when celebrating burial rites; e.g. the inscribed Tartaria tablets accompanying the charred bones of an individual in a grave.
( Harmann, 1997)
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 27. decembar 2009 0:09:25
The pictures shows the inside of the Gradešnica plaque, bearing a long inscription divided into four horizontal segments; above each line there are three or four very different signs: the root-signs of the proto-European scrip crossed with religious symbols.
Discovered in north-west Bulgaria, in Vratsa (Vraca), it dates back to the end of the eighth millennium.

The sacred function of this script meant there was a natural and close association between the outlines of the signs and the religious symbols, and this is especially true for geometric and abstract symbols (Haarmann, 1995).

The abstract religious symbols often appear coupled with writing signs and constitute a few of the basic forms of the latter. The language for symbolic images which "fuses, is fused and is confused" with the linear signs typical of writing reveals, according to Gimbutas, the aspects and attributes of the Great Goddess (the snake, the spiral, V and M motives…) or expresses the religious ideas of "Old Europe" (the meander and the swastika).

The two levels of sacred communication (abstract symbols and writing signs) were used together on the same votive objects. They should not however be confused with each other. First, the writing signs are more numerous than the religious symbols.

Second, only the writing signs can be modified and multiplied by adding small strokes, arches or crosses; the religious iconography never changes its basic shape.
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 27. decembar 2009 0:10:42
Najstarije pismo pronadjeno na planeti, korisceno u religioznim i magijskim obredima? Hiljadu godina pre bilo kakve druge vrste pismenoosti ili pretece pismenosti bilo gde na planeti. I autohtona genestka grupa ciji se tragovi mogu naci u 60% danasnjih modernih srba. Odoh da hasam nesto. Pozdrav.
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 27. decembar 2009 0:24:13
Nefilimi nisu preziveli ali secanja jesu.Secanja na moc..na znanje koje se zove manipulacija.. secanje na oca tih vestina koji ih je naucio.
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 27. decembar 2009 0:56:52
Cekaj bre malo. Kako je prezivelo secanje kada su svi oni koji su bili to secaje i deo tog secanja podavljeni kao pacovi u vodi? Onda to znaci da je Noje ili neko iz njegove porodice gajio to secanje?! Sto onda opet znaci da je Bog pogresio kada je Noja i njegove spasio od potopa? Nesto tu ne stima. Secanje tu nisu mogle da prenesu zivotinje. One ne znaju da pricaju, citaju i pisu. Coveka pokusavaju d auvere u neizbeznost odstupanja od Boga, pa mu poturaju idiotizme o djavoljoj rasi i ljudskim djavoljsim hibridima. nema potrebe za hibridnom rasom. Covek je fasciniran zlom i lako mu se i rado predaje. A pobuna i ustanak na Boga nije podignut u Vinci vec u Vavilonu koju hiljadu godina kasnije. Pa danas zidaju nove vavilonske kule, stvaraju novu falsifikovanu istinu o svetu i coveku. Zaklinju se da ce u dane strasnog suda svedociti protiv Boga. I sta mene to bre briga? Ma neka rdi ko sta hoce. Meni niko ne moze i ne sme ni da pokusa da mi nabija njegovo i samo njegovo vidjenje sveta i coveka kao nekakve apsoltnr vrednosti ljudske civilizacije. Jer ja

Verujem u jednoga Boga Oca, Svedržitelja, Tvorca neba i zemlje i svega vidljivog i nevidljivog. I u jednoga Gospoda Isusa Hrista, Sina Božijeg, Jedinorodnog, od Oca rodjenog pre svih vekova; Svetlost od Svetlosti, Boga istinitog od Boga istinitog, rodjenog, a ne stvorenog, jednosušnog Ocu, kroz koga je sve postalo; Koji je radi nas ljudi i radi našega spasenja sišao s nebesa, i ovaplotio se od Duha Svetoga i Marije Djeve i postao čovek;
I Koji je raspet za nas u vreme Pontija Pilata, i stradao i pogreben;
I Koji vaskrasao u treći dan, po Pismu;
I Koji se vazneo na nebesa i sedi sa desne strane Oca;
I Koji će opet doći sa slavom, da sudi živima i mrtvima, njegovom Carstvu neće biti kraja.
I u Duha Svetoga, Gospoda, životvornoga, Koji od Oca ishodi, Koji se sa Ocem i Sinom zajedno poštuje i zajedno slavi, Koji je govorio kroz proroke.
I u jednu, svetu, sabornu i apostolsku Crkvu. Ispovedam jedno krštenje za opraštenje grhova. čekam vaskrsenje mrtvih.
I život budućeg veka.
Amin.
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 27. decembar 2009 1:16:50
Pa naravno.Ko drugi nego sinovi Noje.Ham pod broj jedan a i Jafet nista nije bolji.A o melchizedeku (sem) procitaj.http://www.ueberallesforum.com/enoch8.html
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 27. decembar 2009 1:28:48
:)
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 27. decembar 2009 1:50:01
110. Рече Господ Господу мојему: сједи мени с десне стране, *док положим непријатеље твоје за подножје ногама твојим.

*1 Кор. 15, 25; Јевр. 10, 13.

2. Скиптар силе даје ти Господ са Сиона: владај сред непријатеља својих.

3. У дан рата твојега народ је твој готов у светој красоти. Као роса зори из утробе, така је у тебе младост твоја.

4. Господ се заклео, и неће се покајати: *ти си свештеник довијека по реду Мелхиседекову.

*Јевр. 6, 20; 7, 17, 21.

5. Господ је теби с десне стране. Побиће у дан гњева својега цареве;

6. Судиће народима, напуниће земљу трупова; сатрће главу на земљи широкој.

7. Из потока ће на путу пити, и зато ће подигнути главу.
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 27. decembar 2009 2:02:18
E ovaj zadnji komentar slaze se uz zadnji pasus teksta gospodina Vidojevica. No, nemojte biti pesimisti niti očajavajte, ni u sledećoj godini, ni u bilo kojoj budućoj godini. Narodi (nevidljive) duhovne snage su premoćni u odnosu na šegrte modernog iluminizma i njihovo praznoslovlje ne može uzdrmati temelje postavljene u praskozorje civilizacije. Uostalom, Samson je bio naš, iz plemena Dan, i ako će neko jednog dana u budućnosti suditi ljuskom zlu po inspiraciji Božje promisli i porušiti lažne idole ove pogubne civilizacije, to ćemo biti mi.
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 27. decembar 2009 12:16:40
pisite samo pisite postovani Milane
Objavio Dragana (Neregistrovan) u 7. januar 2010 21:48:20
pisite samo pisite postovani Milane
Objavio Dragana (Neregistrovan) u 7. januar 2010 21:48:25
narcist ste ali pisite...
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 19. januar 2010 19:44:42
narcist ste ali pisite...
Objavio Anoniman (Neregistrovan) u 19. januar 2010 19:44:47
Add comment